• Tijdens de wedstrijd van 27 oktober , Hatto-Heim - sv Zalk zal er aan de poort gecollecteerd worden voor de stichting "Spieren voor Spieren"

De stichting "Spieren voor Spieren" zet zich in om medicijnen te ontwikkelen  of door te ontwikkelen voor kinderen die getroffen zijn door deze ziekte om hen het uitzicht te bieden op een mooie toekomst. Op dit moment is er 1 medicijn ontwikkeld die positieve resultaten laat zien . Dit ene medicijn is zo duur dat het leeftijdsgebonden wordt verstrekt. Zo kan het dus zijn dat er in 1 gezin 2 kinderen spierziekte hebben en dat er maar 1 van de 2 het medicijn krijgt. DIT MOET VERANDEREN !!

Door veel geld in te zamelen probeert de stichting  "Spieren voor Spieren" er voor te zorgen dat er in de toekomst voor elk kind met een spierziekte een medicijn zal zijn .

Doneer en geef kinderen met een spierziekte ook een toekomst

Wilt u zich ook zelf inzetten en meedoen met een Wintertijdchallenge van ‘Spieren voor Spieren"

Zaterdag 27 oktober zal er een Bootcamp worden georganiseerd in Oldebroek aan de zuiderzeestraatweg 266 . Dit onderleiding van Kenneth van Dorp van BOOTCAMP Oldebroek.

Inschrijven vanaf 18 uur .  Bootcamp begint om 18.30 uur