•

sv Hatto-Heim en WZC houden vast aan de opzet van afgelopen jaren en geven ook deze 8e editie een vervolg aan het succesvolle en aantrekkelijke toernooi.
    Het is bijzonder dat voor onze deelnemers het al weer een tijdje geleden is, dat er om iets serieus is gevoetbald.
    De competitie viel na het weekend van 10-11 maart ineens stil.
    Coronacrisis, of Covid-19 volgens de geleerden.
    Gelukkig mogen we weer.
    Echter wel met inachtneming van de bijzondere regels.
    Met nadruk willen we dat u er kennis van neemt, uw spelers informeert en op de accommodaties van de organiserende clubs de regels naleeft.
    Alleen zo kan het toernooi doorgang vinden.
    Wanneer de anderhalve-meter maatregel niet wordt nageleefd rondom het veld of in het clubhuis, kan maar zo het toernooi zonder publiek worden uitgespeeld en clubhuis gesloten worden.
    De wedstrijden zijn weer over 3 dagen verspreid.
    De doordeweeks wordt op kunstgras gespeeld.
    Op de donderdagavond wordt het speelschema voor de zaterdag bekend gemaakt.
    De toernooischaal (wisselbeker) is in handen van Rouveen.
    We heten dit jaar debutanten vv Oeken, EFC ‘58 en sc Diepenveen welkom op ons toernooi.
    Ook de oude bekenden CSV ’28, ’s-Heerenbroek, Rouveen plus de organisatoren sv Hatto-Heim en WZC zijn van harte welkom!
    Wij hopen op een sportief en spannend toernooi.
    De gevulde prijzenpot welke beschikbaar is gesteld door een aantal sponsoren, hun de logo’s staan in dit programmaboekje.
    Veel speel- en kijkplezier gewenst!

Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop!

Toernooi-organisatoren zijn Gradus Dijkman namens de sv Hatto-Heim.

Aad Eilander en Eric Kwakkel namens vv WZC Wapenveld.

CORONAPROTOCOL tijdens het toernooi

Algemene regels

• Ø Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.

• Ø Spelers en begeleiders dienen zelf hun (gezondheids)risico te analyseren.

• Ø Maximaal 250 toeschouwers zijn toegestaan.

• Ø Volg altijd de aanwijzingen van de organisatie op, zoals looproutes en andere instructies met betrekking tot gedrag en COVID-19 regels.

• Ø Het team wordt bij de organisatie bij aankomst op het sportpark gemeld door maximaal 1 persoon (teammanager of elftalleider).

• Ø Per team is de beschikking over twee kleedkamers i.v.m. de 1,5 regeling. Zo nodig dient het team in groepjes te worden verdeeld bij te weinig ruimte tijdens het omkleden en douchen.

• Ø Kom daarom op tijd naar het sportpark voor het omkleden opdat de wedstrijden op tijd kunnen beginnen.

• Ø Maak binnen het team vooraf afspraken over het aantal spelers dat voor- en na afloop van de wedstrijd tegelijk gebruik maakt van de douche- kleedruimte.

• Ø De 1,5 meter regeling geldt ook voor het betreden en verblijven in het clubhuis. In het clubhuis dient men aan een tafel te gaan zitten.

• Ø Zowel binnen, als buiten niet staande de consumptie nuttigen.

Coronaprotocol voor speler en begeleiders

v Gebruik, behoudens de wedstrijdbal, zoveel mogelijk eigen materialen.

v Neem je eigen (gevulde) bidon mee om uit te drinken.

v Was vaak jouw handen.

v In en naast de dug-out mogen zich maximaal 8 spelers en begeleiders bevinden. De overige personen van de staf/begeleiding dienen zich achter de reclameborden te begeven.

v Zorg voor de onderlinge 1,5 meter afstand tussen de trainers, begeleiders en wisselspelers, zowel in als naast de dug-out en achter de reclameborden.

v Houd er als speler rekening mee dat jij voorafgaande, tijdens de rustmomenten en na beëindiging van de wedstrijd, meetelt als publiek en 1,5 meter afstand dan moet worden aangehouden.

v Zorg ervoor dat jij buiten de noodzakelijke sport gerelateerde contactmomenten geen fysiek contact hebt zoals bij het vieren van een doelpunt of overwinnings-moment, dan wel tijdens een wissel.

Na afloop van het toernooi

• De prijsuitreiking vindt plaats in de bestuurskamer.

• De aanvoerder van het team neemt de prijs in ontvangst.

• Na afloop en prijsuitreiking houden de spelers 1,5 meter afstand van elkaar.

Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop

• Hoofdsponsor

• Toernooisponsor