• Op een guur sportpark en met winterse buien de wedstrijd D.S.V.'61 - sv Hatto-Heim.
    De eerste helft was niet best, weinig gevaar voor beide doelen
    Spelde prikjes van Ruben Bouwhuis en Bram Neuteboom van Hatto-Heim kant.
    Van D.S.V.'61 kant een afgekeurde treffer van Henrick Blaauw wegens buitenspel.
    Iedreen dacht te gaan rusten met een brilstand,maar daar dacht Wilbur Akster anders over.
    In de 43e minuut echter speelde spits Wilbur Akster zichzelf prima vrij en op zijn schot had Brian Mensink geen antwoord 1-0.
    Tweede helft een beter sv Hatto-Heim,de oranjehemden werden naar achteren gedrukt,maar grote kansen waren op een paar vingers te tellen.
    Marcel van Walderveen greep in,Robin Metselaar kwam in het veld voor meer lengte.
    Ook Michel Koridon ging in de spits positie staan om meer onrust te stoken.
    Maar in de 73e minuut een corner voor D.S.V.'61 en deze werd knap met het hoofd in het doel gewerkt door de ingevallen Martijn Lieferink 2-0.
    sv Hatto-Heim haalde nu alles uit de kast,uit een corner kopt Robin Metselaar de 2-1 in de touwen.
    Slopende en spannende minuten braken aan, D.S.V.'61 kwam erg onder druk te staan,maar D.S.V.'61 hield stand en stak de drie punten in de zak.
    Volgende week de thuiswedstrijd tegen C.S.V.'28,een ploeg die vecht tegen degradatie,aanvang 15.00 uur sportpark 't Achterveen.

• Foto's DSV'61 - sv Hatto-Heim

• Foto's Gradus Dijkman