•

Voorafgaand aan iedere thuiswedstrijd stellen we 10 vragen aan een speler of staflid van de selectie.
    Deze thuiswedstrijd tegen vv Hattem vragen wij Aron Winkelhorst zijn hemd van het lijf.

1. Wil je jezelf voorstellen?

Ik ben Aron Winkelhorst, 23 lentes jong en woon in Hattem.

2. Wat doe jij naast het voetbal bij sv Hatto-Heim?
    Naast de voetbal werk ik in de zorg bij Kalkuur in Nunspeet. Hier verzorg en begeleid ik mensen met de aandoening NAH (niet-aangeboren hersenletsel). Wat ik leuk vind aan dit werk is dat je veel waardering krijgt en iemand echt kan helpen een zo ‘normaal’ mogelijk leven te laten leiden.

3. Wat maakt sv Hatto-Heim speciaal voor jou?

Wat hatto-heim speciaal voor mij maakt is dat haast iedereen elkaar kent en ook de meesten echt uit Hattem komen. Dat maakt deze club speciaal omdat je dit toch niet veel meer ziet.

4. Wat is het mooiste wat je bij sv Hatto-Heim hebt meegemaakt?
    Het mooiste wat ik heb meegemaakt is toch wel toen we 8 punten los stonden vorig seizoen, al moet ik zeggen dat de 1-2 tegen Oene uit ook wel op mijn lijstje staat!

5. Wat zijn jouw sterkste punten?
    Goede pass, verdedigend inzicht en de 3e helft.

6. Wat is jouw doel voor dit seizoen? Wat wil je bereiken?
    Toch wel kampioen worden, maar wat ik ook belangrijk vind is dat we goed voetballen en er plezier in houden.

7. Hoe bereid jij je voor op een wedstrijd?
    Door vooraf goed te eten en goed op te letten bij de voorbespreking.

8. Kleedkamerhumor: Wie is de grootste grappenmaker in de selectie?
    Onze Joep natuurlijk, al kan Durk er ook wat van!

9. Heb je een voorbeeld of idool?
    Ik heb nooit echt een voorbeeld of idool gehad, maar ik vind het mooi om te zien hoe Tagliafico (Ajax speler) verdedigd en speelt.

10.Welke tip heb jij voor de jeugd van sv Hatto-Heim?
    Gewoon lekker genieten van het spelletje, het gaat uiteindelijk om de lol en de rest komt vanzelf.

• Aron Winkelhorst