• Zaterdag 17 november heeft Hatto Heim 7 in VSW 2 uit Windesheim zijn meerdere moeten erkennen. In een voor de neutrale kijker leuke wedstrijd verloor het zevende met 2-3. Hierdoor is het naar de achtste plek op de ranglijst gezakt, maar met twee wedstrijden achterstand op de rest van het speelveld houdt het zicht op een plekje in de subtop.

Hier de cijfers:

Jens van Keulen: 8+

Hield zijn team met een paar puike reddingen lang op de been maar moest helaas toch twee keer de bal uit het net halen. Ging niet helemaal vrijuit voorafgaand aan de tweede tegengoal. Al met al een dikke 8.

Christian Tijssen: 7,5

Was deze wedstrijd een beetje op zoek naar zijn ware aard. Ben ik nou rechtsback of rechtsbuiten? Met zijn fameuze verre ingooien promoveerde hij wel weer bijna elke inworp tot corner. Was met een assist bij de 2-3 betrokken.

Timo van 't Hul: 7

Timo weet vaak met onnavolgbare acties vriend, vijand maar ook zichzelf te verbazen. Maar maakt dat met fysiek spel meer dan goed. Wordt ook wel de Ulrich van Gobbel van Sportpark 'Het Achterveen' genoemd.

Arjan Fiechter: 7

Speelde een degelijke wedstrijd. Best een prestatie aangezien hij een emotionele week wachter de rug had waarin hij met pijn in het hart (en in de portemonnee) afscheid moest nemen van zijn geliefde Seat Ibiza.

Karel Schoenaker: 7

Had zijn handen vol aan de goede spitsen en snelle opkomende middenvelders uit Wijthem. Kon daardoor opbouwend niet echt wat betekenen. Mocht wel de 2-3 op zijn naam zetten en had zelfs nog een onmogelijke Zlataneske actie in gedachte om in de laatste minuut de gelijkmaker te maken. Maar onmogelijk dus...

Mausie: 7,5

Maakte een prima invalbeurt. Kon met zijn snelheid bij vlagen gevaar brengen op de linker flank. Verder gewoon netjes.

Nicky van den Berg: 8

Vooral de tweede helft erg sterk. Prima gevlagd Nicky!

Kuntien: 8

Ook vandaag weer de architect van het zevende. Mede door zijn tactische aanwijzingen kon Hatto Heim er nog een spannende pot van maken. Erg hard gewerkt waardoor hij de 90 minuten niet kon volmaken. Opmerkelijk was dat twee man er pas diep in de derde helft achter kwam dat hij voortijdig gewisseld was.

Tom Dekker: 8

Enorm hard gewerkt en gevochten. Als we de geruchten mogen geloven beschikt hij over de longen van een volbloed renpaard. Helaas moest hij halverwege de tweede helft met een hamstringblessure het veld af.

Sven Lindeboom: 7,5

Kreeg de eerste helft rust van de coaches maar liet de tweede helft zien te beschikken over een behoorlijk stukje techniek en spelinzicht. Een keurige pot gepeeld!

Leroy Bouwmeester: 7+

Kwam in het veld voor de geblesseerde Kuntien. Dat die wissel een aantal teamgenoten niet was opgevallen kan ook wel aan hem hebben gelegen. Wel een 7+ vanwege het kratje bier dat hij indeed in ruil voor het overnemen van zijn fluitbeurt.

Jordy van den Berg: 7

Had tal van mooie dribbels in gedachten maar geen van allen met het gewenste resultaat. Moest het ook opnemen tegen een stel goede VSW verdedigers. Kwam nog een keer tot een schot maar stuitte daarbij op de keeper. Had graag meer laten zien.

Timon Bergsma: 7

Kwam de tweede helft in de spits voor Jordy maar kon daar ook niet echt potten breken. Wat dat betreft verving hij hem prima. Complimenten voor zijn goede actie bij het eerste Hatto-Heim doelpunt.

Mathieu van Erven: 7,5

Kon vandaag tussen het klussen door weer twee uurtjes vrij maken voor de voetbal. Had nog wel wat kansen her en der. Krijgt het vizier dit jaar nog niet helemaal op scherp gesteld terwijl hij toch altijd 100% nuchter is.

Tot slot

Hatto Heim 7 bedankt haar scheidsrechters, supporters, trainer Frans Blom en sponsoren: Bowling Hattem, Administratiekantoor NonStop en GVK Supply Management.

Volgende week speelt Hatto-Heim 7 om 13.30 thuis tegen Wijthmen. Wij hopen dat naast onze trouwe harde kern ook het overige publiek weer in groten getale aanwezig is.