• Hatto-Heim JO17-1 is al weer gestart met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
    Met nieuwe trainers, leider en spelers is er al weer getraind en een oefenwedstrijd gespeeld.
    JO17-1 beschikt over een relatief jonge selectie met 7 eerstejaars en zelfs een speler die nog in JO15-1 mag spelen.
    Na de eerste training volgde zaterdag 15 juni de eerste oefenwedstrijd thuis tegen eersteklasser SVI.
    Na een ruststand van 1-0 liep de score na de rust snel op naar 6-0.
    Een mooie, sportieve en goede eerste oefenwedstrijd met doelpunten van Lucas (3x), Mart (2x) en Jorian.
    De komende weken traint JO17-1 nog een aantal keer en volgen er nog oefenwedstrijden tegen Go Ahead Kampen en Epe.
    De wedstrijd thuis tegen Epe op 3 juli is ook de laatste activiteit voor het zomerreces, waarna in augustus de voorbereiding verder wordt opgepakt.
    In september volgen de bekerwedstrijden en eind september start de competitie