• Zaterdag 3 november gingen de mannen van sv Hatto- Heim op bezoek bij BAS uit Biddinghuizen.  Trainer van Walderveen zag de ziekenboeg van zijn ploeg deze week verder oplopen door blessures van Laurens Admiraal en een ernstige blessure van Elnathan van Dijk, die voorlopig niet inzetbaar zal zijn. Gerben van den Worp en Twan van Rijssen waren weer hersteld , en stonden in de basis. Hatto Heim begon met de volgende elf aan de wedstrijd: Brian Mensink, Gerben vd Worp, Michel Koridon, Maurits van Olst, Aron Winkelhorst,  Noah Brommer,  Twan van Rijssen, Niels van der Velde,  Ruben Bouwhuis, Joep van Apeldoorn en Bram Neuteboom. Onder prima omstandigheden begon Hatto Heim uitstekend aan de wedstrijd. Hatto Heim stak veel energie in de wedstrijd en zette al vroeg druk op de tegenstander. De Polderbewoners kwamen er niet uit en Hatto Heim legde prima combinatievoetbal op de mat. Echt uitgespeelde kansen deden zich niet voor. Joep van Apeldoorn kreeg een mogelijkheid, maar zijn schot vanuit een moeilijke hoek werd  goed gepakt door de keeper.  In de 25e was het dan wel raak, na een uitstekend opgezette aanval gaf Michel  Koridon  een uitstekende voorzet die op prachtige wijze werd afgerond door Ruben Bouwhuis.  Na de 1-0 voorsprong bleef Hatto Heim de betere ploeg en ging op zoek naar nog een treffer. Die viel niet meer en zo gingen beide ploegen aan de thee met een  0-1 voorsprong voor de geelblauwen. Trainer Bredewolt van BAS zal vast een donderspeech hebben gehouden want na de rust kwam er een ander  BAS uit de kleedkamers.  Hatto Heim kreeg veel minder ruimte om te combineren en werd meer en meer achteruit gedrukt. De organisatie van Hatto Heim stond echter prima en  kon  een tegengoal van BAS voorkomen.  Hatto Heim wisselde Winand Meilink voor Bram Neuteboom en Jelmer van der Velde voor broer Niels, die zich had leeg geknokt op het middenveld.  Na een counter van Hatto Heim kwam Joep van Apeldoorn hard in botsing met  de keeper van BAS, met gevolg een opstootje waarbij de keeper zich niet onbetuigd liet.  De scheidsrechter gaf beide heren een rode kaart, waardoor het nog een hectische slotfase werd.  Kort voor tijd kreeg BAS een vrije schietkans na een hoekschap,  Brian Mensink  redde op katachtige wijze waardoor de drie punten mee naar Hattem konden worden genomen.  Het collectieve harde werken werd zodoende beloond met drie punten. Aanstaande zaterdag zijn de mannen van Walderveen vrij.   Zaterdag 17 november speelt Hatto Heim tegen Hulshorst.