• Hatto-Heim wacht nog steeds op een thuis zege.
    De eerste helft was een mooie open wedstrijd met een snelle bal circulatie aan beide kanten.
    Grote kansen kwamen er bijna niet in voor.
    Naar een half uurtje voetbal kwam Swift door een rommel goal zo in eens op 0-1 te staan.
    Hatto-Heim kreeg de bal niet weg,en die viel op een gegeven moment voor de voeten van Thim Verhoeven en die wist wel raad met zon kans.
    Dit was ook meteen de ruststand.
    Tweede helft begon vijfentwintig minuten later als gepland.
    Scheidsrechter de Witte kreeg aan het eind van de eerste helft last van een hamstringblessure.
    Verzorger Tom Pendjol heeft hem goed behandeld en kon zodoende weer verder.
    Hatto-Heim kreeg direct kansen van o.a. Winand Meilink , Joep van Apeldoorn maar steeds was het net niet.
    In de zeventigste minuut een vrije trap die makkelijk werd gegeven door scheidsrechter de Witte.
    Achter de bal ging de ingevallen Mark Veldman staan,en die verraste Brian Mensink om in de korte hoek binnen te schieten.
    Paar minuten later kreeg Hatto-Heim een strafschop (handsbal).
    Michel Koridon schoot beheerst de 1-2 binnen.
    De zelfde Koridon bleef in de punt van de aanval staan om meer onrust te maken voor het doel van Swift'64.
    De uitbraken van Swift bleven ook levens gevaarlijk , dus was goed opletten op Steven George en Jeremy Santana.
    Hatto-Heim probeerde van alles,maar Swift bleef op de been,en zo floot de Witte af in de 92e minuut.
    Weer bleef Hatto-Heim staan met lege handen,een type Maarten Teuben word erg gemist in de aanval.
    Volgende week een uitwedstrijd in Stadshagen tegen CSV'28.

• Foto's Hatto-Heim - Swift'64