• Sportkleding

• Kleding s.v. Hatto-Heim

Als je komt voetballen bij s.v. Hatto-Heim heb je in ieder geval de volgende spullen nodig:

• Voetbalschoenen
    • Voetbalsokken (clubkleur kobaltblauw)
    • Voetbal korte broek (clubkleur kobaltblauw)
    • Scheenbeschermers

Deze spullen moet je zelf aanschaffen.

Zie ook https://clubs.deventrade.com/nl/hatto-heim/clubcollectie

Bij s.v. Hatto-Heim hebben alle teams een gesponsord wedstrijdshirt.

Deze shirts ontvang je niet persoonlijk, maar zitten in een team tas die veelal in het beheer is van de coach van je team. Deze shirts worden uitgereikt aan het begin van de wedstrijd en worden weer ingeleverd na de wedstrijd, zodat ze gezamenlijk uitgewassen kunnen worden.

Alle jeugdteams en enkele seniorenteams krijgen ook een gesponsorde sporttas met een trainingspak (promotiekleding) in bruikleen. We zijn als club super trots dat wij dit kunnen aanbieden met dank aan de sponsoren en de stichting Sponsoring.

Als je lid bent geef je via je coach de maat door voor het trainingspak (promotiekleding).

Voor de jeugdteams zijn de volgende kledingmaten mogelijk:

• voor de mini’s: maat 116 en 128
    • vanaf JO 08: maat 128, 140, 152, 164, S, M, L en XL

De jeugdteams ontvangen vanuit de stichting Sponsoring een sporttas en een trainingspak (bestaand uit een trainingsjas en een trainingsbroek) voorzien van een uniek nummer. Deze informatie wordt geregistreerd op naam. Soms lukt het niet om exact jouw doorgegeven maat te ontvangen. Dan is jouw maat niet voorradig en krijg je, in overleg, een andere maat.

Wij gaan er van uit dat je goed met deze spullen omgaat. Deze kleding mag alleen gedragen worden op de dag van de wedstrijd en dus niet in vrije tijd of tijdens de training. De sponsorkleding is en blijft eigendom van de vereniging.

• Is iets kapot dan kan je dit laten maken. Kapotte kleding kan je inleveren op zaterdagen tussen 9.00 en 11.00 uur in de daarvoor bestemde mand in de kantine van s.v. Hatto-Heim.

De kapotte kleding graag aanleveren in een plastic zak voorzien van je naam en telefoonnr.     En daarbij een mail sturen naar: kleding@svhattoheim.nl

s.v. Hatto-Heim is dan genoodzaakt je een rekening te sturen van € 15,00 euro per verloren item. Maximaal bedrag € 45,00 voor 3 items. 1 jas, 1 broek en 1 sporttas zijn samen 3 items.

• Laat je je uitschrijven als lid dan moet je de sporttas en het trainingspak weer inleveren. Dit kan bij je coach of door een afspraak te maken door een mail te sturen naar: kleding@svhattoheim.nl

Veel plezier met voetballen!