• Naam: Michel Haaksema
    Leeftijd: 29 jaar
    Woonplaats: Zwolle
    Hoe lang zit je al op voetbal,en welke club(s) heb je gespeeld:
    Ik zit al 22 jaar op voetbal.
    Ik ben begonnen bij ASV Dronten t/m D1.
    Na verhuizing mijn jeugdopleiding verder afgemaakt bij cvv Oranje Nassau Almelo, onder de rook van het Polman stadion.
    Toen ik ging studeren in Groningen ben ik verder gegaan bij Oranje Nassau Groningen met een studententeam.
    Dat team viel uit elkaar en bij Aduard 2000, een dorpje net boven Groningen, zochten ze nog spelers.
    Daar ben ik met wat spelers van mijn oude team gaan spelen.
    In eerste instantie recreatief, maar al snel doorgeschoven naar het 1e elftal en inmiddels aanvoerder daar.
    Dit seizoen spelen we 3e klasse Noord.
    Positie:
    Dynamische middenvelder, maar tegenwoordig sta ik ook steeds vaker op '6'
    En waarom sv Hatto-Heim:
    Belangrijkste reden dat ik van club verander is dat ik sinds kort verhuisd ben van Groningen naar Zwolle.
    Daarom zocht ik een team dat vergelijkbaar is met het team waar ik nu zit.
    Prestatiegericht voetbal, maar ook ruimte voor een klein biertje na de wedstrijd met de gezelligheid van een dorp (stad in dit geval).
    In Zwolle zag ik niet direct een club die daaraan voldeed.
    Daar komt bij dat mijn zwager, Arjan Eikelboom, oud-speler is van Hatto Heim.
    Hij heeft een balletje opgegooid en zo zijn de eerste contacten gelegd.
    Zo ben ik hier terecht gekomen.

Michel welkom bij de mooiste club van Hattem.