• De mini Champions League Seizoen gaat weer van start.

Aanstaande zaterdag, 6 maart, start voor de mini's van sv Hatto-Heim weer het Champions League Seizoen.
    Door de corona maatregelingen waren de voetballertjes ook deze winter aan het voetballen op ons sportpark in plaats van de zaal.
    Alle jongens en meisjes in de leeftijd van 4 tot 7 jaar worden  hierbij van harte uitgenodigd om ook eens in een shirt van Barcelona, Real Madrid of Bayern Munchen te voetballen.
    Er wordt gevoetbald van 9.00 tot 10.00 uur op het kunstgrasveld.
    De spelertjes worden bij elkaar ingedeeld volgens het 4 tegen 4 principe.
    Tussen de wedstrijden door worden er ook penalty's genomen.
    sv Hatto-Heim heeft voor deze opzet gekozen, omdat dit veel plezier geeft en de kinderen zich hierbij goed kunnen ontwikkelen.
    Naast het 4 tegen 4 op zaterdag, wordt er op woensdagmiddag altijd getraind.
    De training begint woensdag 3 maart om 15.30 uur en eindigt om 16.30 uur en wordt gegeven door de bekende vaste trainers.
    Tijdens deze training worden er verschillende oefeningen gedaan waarbij balvaardigheid en plezier centraal staan.
    Deze training zal ook weer op het kunstgrasveld voor het clubhuis gegeven worden.
    Helaas zijn er nog geen ouders of toeschouwers toegestaan door de corona maatregelingen.
    Meer informatie is te verkrijgen via hoofdleider Herman Haverkamp (06-25432085) of Martin Geertsma 06-24 93 22 38 of kijk op www.svhattoheim.nl.

• De mini's seizoen 2021/2022

• Op Woensdag is er altijd een training​ van 15:30 - 16:30 uur een voor kinderen van 4 - 6,5 jaar op sportpark het Achterveen. Op zaterdag van 9:00 - 10:00 uur wordt er door sv Hatto Heim voor kinderen van 4 - 5 en 6 jaar Champions league voetbal georganiseerd. Aanmelden kan via: Hoofdleider Herman Haverkamp (06-25432085)  Wie neem jij mee!?

• Word jij de nieuwe Matthijs de Ligt , Frenkie de Jong ,Lionel Messi of Christiano Ronaldo?

• Zaterdag, 31 augustus, start voor de mini's van sv Hatto-Heim weer het Champions Leagues seizoen.
    Alle jongens en meisjes in de leeftijd van 4 tot 7 jaar worden hierbij van harte uitgenodigd om ook eens in een shirt van Barcelona, Real Madrid of Bayern Munchen te voetballen.
    Er wordt gevoetbald van 9.00 tot 10.00 uur op het kunstgrasveld.

De spelertjes worden bij elkaar ingedeeld volgens het 4 tegen 4 principe.
    Tussen de wedstrijden door worden er ook penalty's genomen.
    Naast het 4 tegen 4 op zaterdag, wordt er op woensdagmiddag altijd getraind.
    De training begint om 15.30 uur en eindigt om 16.30 uur en wordt gegeven door de bekende vaste trainers.
    De eerste training is op woensdagmiddag 4 september.
    Informatie is te verkrijgen via Martin Geertsma 06-24 93 22 38  of kijk op www.svhattoheim.nl.