• Zaterdag 23 februari werd opnieuw de jaarlijkse oliebollenactie voor en door de jeugd van Hatto-Heim en HMC gehouden. 42 chauffeur en meer dan 150 voetballers trokken deze morgen door Hattem om 9.000 oliebollen huis aan huis te verkopen.

Om 9 uur was iedereen aanwezig in ons clubhuis en kon de verkoop beginnen. Dankzij de voetballers en chauffeurs verliep de verkoop zéér voorspoedig. En wat een succes?? De opbrengst van de actie bedraagt 3.400 euro! Verkopers en chauffeurs bedankt voor jullie inzet.

De oliebollen kwamen dit jaar van onze sponsor ‘Gewoon Appeltaart’. Zonder hun hulp en sponsoring was deze actie niet zo goed verlopen.

Hattem bedankt voor het kopen van de oliebollen en daarmee het steunen van onze club!

De oliebollencommissie

• Rest foto's Gradus Dijkman staan op Facebook