• Wereldwijd voetballen er zo’n 45 miljoen meisjes en vrouwen. In Nederland is meisjesvoetbal zelfs een van de snelst groeiende sporten. Nu de Oranje Leeuwinnen begonnen zijn aan het WK in Canada bereiden de Hattemse voetbalverenigingen zich voor op opnieuw een grote ledenaanwas voor volgend seizoen.

Uniek in Hattem is de samenwerking tussen de buurverenigingen s.v. Hatto Heim en v.v. Hattem. Onder de naam Hattemer Meiden Combinatie –afgekort HMC- werken zij al jarenlang samen. Hierdoor krijgt het meisjes- en vrouwenvoetbal de aandacht die het verdient en hangt er niet een beetje bij, zoals bij veel andere verenigingen die zich traditioneel op jongens richten.

• HATTEMER MEIDEN COMBINATIE

Het streven is om in elke leeftijdscategorie teams samen te stellen. Dat doel is bijna bereikt. Nu al komt HMC in de competitie uit met MO11 - MO13 - MO15 - MO17 en MO19 teams.HMC krijgt dan ook steeds meer een regionale functie. Meisjes en vrouwen uit de hele Noord-Veluwe die liever alleen met elkaar voetballen kunnen bij HMC terecht.

• ONZE VISIE

Jezelf ontwikkelen, een klasse hoger spelen, dit moet altijd een ambitie blijven voor ieder individu en team maar als iedereen plezier heeft, hoeft onze voetbalvereniging niet voor het hoogste te gaan. Op deze manier is elk lid waardevol. Of je nou in het eerste speelt of in het vijfde of bij de mini’s allemaal ben je onderdeel van de club en de club is onderdeel van jouw leven. Dat moet de komende jaren de centrale gedachte zijn.

• De elftallen van HMC voor het seizoen 2021/2022

• HMC VR.1

• Dames 35 +

• HMC MO17-1

• HMC MO15-1

• HMC MO13-1

• HMC MO20

• Dames 7 tegen 7

Wij zijn druk bezig om 1 of misschien 2 teams te gaan vormen voor de 7 x 7 vrouwenvoetbal.
    Er zijn wat dames die graag weer willen voetballen.
    Maar om een goed overzicht te maken willen we jullie vragen om dan zo snel mogelijk een mail te sturen naar voorzitter@hmchattem.nl als je meer info wilt en je evt. op te geven.
    Ook bij de HMC staat plezier hebben op de eerste plaats.