• Prijsuitreiking Champions League Mini's.

Woensdag 30 december was de prijsuitreiking van de Champions League van de mini’s van s.v. Hatto-Heim.
    Vanwege de coronamaatregelen konden jammer genoeg de vaders, moeders, opa’s en oma’s er niet bij zijn.
    De ruim 25 mini’s speelden iedere zaterdag hun 4 tegen 4 wedstrijdjes in de tenues van o.a. Barcelona, Juventus, Bayern München en AC Milan.
    Ook namen zij dan ieder 3 penalty’s.
    Aan het eind van het seizoen bleek wie de meeste wedstrijdjes had gewonnen en wie de meeste penalty’s had gescoord.
    Omdat iedereen elke week erg zijn best had gedaan kregen eerst alle mini’s een mini-bekertje.
    Daarna werden de grote bekers uitgereikt.
    De uitslag was:
    Mini van het jaar
    1. Mees Beekhuis
    2. Ole Leppink
    3. Stan Tijssen
    Penaltybokaal
    1. Liam Groeneveld
    2. Meks v.d. Beld
    3. Finn Scheffer
    De grote wisselbeker was voor Mees Beekhuis.
    Zijn naam staat nu ook op de beker bij de ruim 15 eerdere winnaars.
    Ben je tussen 4 en 7 jaar en heb je zin om te voetballen, kom dan eens langs.

Als het weer het toelaat voetballen de mini’s iedere zaterdag van 10 tot 11 op het sportpark van s.v. Hatto-Heim.

• Samenvatting van Gonny van Duinen

• Foto: Gonny van Duinen fotografie