• Hierbij het  (beperkte) programma en de veld- en kleedkamerindeling voor a.s. zaterdag 10 februari

    Doeltjes opruimen na de training en de wedstrijd, AUB. (DIT GEBEURT NOG STEEDS NIET BIJ ALLE TEAMS)


    ZATERDAGEN:
    We verzoeken jullie om er SAMEN voor te zorgen dat de doelen voor aanvang van een wedstrijd die 11 tegen 11 gespeeld wordt van de velden gehaald worden.
    Veld 1, 2 en 3: doelen van het veld rijden en op de daarvoor bestemde plaatsen buiten de hekken neerzetten. (veld 1) op de plaats tussen veld 1 en trainingsveld.
    (Veld 2 & 3) op de nieuwe plaats wat is aangelegd.

    TRAININGSDAGEN:
    ALLE doelen, dus ook de minidoeltjes, na de laatste training van het veld verwijderen.

    WAAROM?
    Bij wedstrijden: voor de veiligheid van spelers van de O13 en hoger.

    Bij trainingen: voor het onderhoud van de velden (ook kunstgras), als de doelen erop staan kan de gemeente de velden niet “slepen” en “maaien”.
    En de mensen van de onderhoudsploeg kan dan veld 1 niet slepen of vegen.

    Algemeen: voor behoud van de doeltjes: dus NIET over de hekken “gooien”.

    SAMENWERKEN IS LEUK!

    Durf hulp te vragen: trainers/leiders van O13 en ouder kunnen ouders van O8 t/m O12 vragen om te helpen, na de wedstrijden, samen is het zo geregeld.
    Geef kinderen/spelers verantwoordelijkheid en vraag hen te helpen.
    Probeer er elke week aan te denken.
    Leg uit waarom dit moet gebeuren, dan ontstaat er begrip: veiligheid/onderhoud/behoud.

    EN VERGEET NIET

    Bedankjes en complimenten zijn leuker om te ontvangen dan commentaar en gemopper!

    Dus bedank elkaar als het WEL gebeurd is.