Inloopspreekuur

Elke dinsdagavond organiseert Promotus twee inloopspreekuren voor de alle leden van Hatto Heim, die plaats vinden in de verzorgingsruimte van Hatto Heim:

1. 18:00 - 19:00 voor alle jeugd en senoiren, zowel de heren als de dames (HMC), buiten de selectiespelers
    2. 19:00 - 20:00 voor de selectiespelers van Hatto Heim

Doel
    Tijdens dit inloopspreekuur wordt nauwkeurig bekeken wat er aan de hand is. Daarna wordt bepaald of eventueel verdere therapie noodzakelijk is.

Aanmeldprocedure inloopspreekuur

1. Aanmelden kan via nummer 038-4440680, Bij voorkeur bellen tussen 8.30 uur en 16:00 uur. Dan is onze receptioniste aanwezig en kunnen we je optimaal van dienst zijn!
    2. Vermeld dat het gaat om het inloopspreekuur bij Hatto-Heim
    3. Vermeld je naam, welk team, soort blessure en telefoonnummer
    4. De receptioniste zal een afspraak met je inplannen.
    Extra informatie
    • De inloopspreekuren zijn bedoelt voor elk spelend lid van de vereniging.
    • Elke speler mag zelf een afspraak maken, dit hoeft niet via de trainer (mag natuurlijk wel).
    • De afspraken vinden altijd plaats in de verzorgingsruimte bij Hatto-Heim. Deze bevindt zich achter de tribune, net voorbij het bord van Promotus.
    • De afspraken zullen in de meeste gevallen gemaakt worden bij Tom Pendjol
    • Een afspraak duurt ongeveer 15 minuten.
    • Communicatie vindt in principe alleen plaats tussen therapeut en speler. Wanneer gewenst kan er ook gecommuniceerd worden met de trainer. De speler/ouder dient hiervoor wel toestemming te geven.

Overige activiteiten van Promotus bij Hatto Heim

Preventie is en gaat een belangrijk speerpunt voor Promotus worden. Blessures kunnen wel degelijk voorkomen worden. Daarom zal Promotus Hatto-Heim gaan ondersteunen door middel van gerichte voorlichting zoals voorlichtingsavonden voor trainers. Voor leden zullen workshops worden georganiseerd met een breed scala aan onderwerpen, zoals bijvoorbeeld: verantwoord sporten, intensiteit van trainingen, juiste looptechnieken, trainen in de winterstop en voeding. Wanneer bekend zullen data van voorlichtingsavonden, workshops of lezingen aangeven worden op de website van Motus en Hatto-Heim, houd deze dus in de gaten