• In Hattem bij sv Hatto-Heim speelde Rouveen de ploeg van CSV '28 van de mat en versloeg de oranjehemden met 4-1. Dylan Bisschop (3x) en Daimen Schra zorgden voor de treffers. Het organiserende Hatto-Heim deed hetzelfde met 's-Heerenbroek door ze met 2-0 te verslaan. (treffers van Michel Haaksema en Twan van Rijssen)

In de finale had Rouveen aan één treffer van Milan Smit voldoende om de winnaarsschaal mee naar Overijssel te nemen. 's-Heerenbroek nam na een 0-0 match de strafschoppen beter dan CSV '28 en zo werden zij achter Hatto-Heim 3e en 4e.

In Wapenveld won WZC met 1-0 van derdeklasser SCD '83 uit Dedemsvaart. Emir Balavac was matchwinnaar.
    SEH won met 1-0 van Hattem door een treffer van Wessel van der Most.
    In de finales om de 5e plek nam WZC het op tegen Hattem en SEH op verzoek tegen SCD '83. SCD'83 was met 1-2 de baas over onze zuiderburen en ging er zo met de 6e plaats vandoor. SEH werd zevende. WZC speelde Hattem van de mat al had het bij 1-0 wel een aantal malen geluk dat de scherpte bij Hattem ontbrak deze middag. Bram Roskam had de score geopend. Balavac maakte de 2e en 3e treffer. Jarno van Essen de laatste drie WZC-treffers. Tussendoor scoorden Wesley van Winsum en Wesley Richardson de eretreffers voor Hattem...

Eindstand:
    1. Rouveen
    2. Hatto-Heim
    3. 's-Heerenbroek
    4. CSV '28
    5. WZC Wapenveld
    6. SCD '83
    7. SEH
    8. Hattem

We bedanken ons publiek en alle sponsoren die op de poster staan voor hun bijdrage aan het toernooi.

• Nummer 4 CSV'28

• Nummer 3 's-Heerenbroek