• Even Voorstellen

Beste sportvrienden,

Mijn naam is Stefan Leferink, 30 jaar en woonachtig in Zwolle. Al in de kinderwagen was ik te vinden op onze mooie sportpark. Tot mijn vijftiende heb ik gevoetbald, waarna ik de overstap maakte naar het vak van scheidsrechter. Eerst als clubscheidsrechter en later als KNVB-scheidsrechter. Na vele leuke en leerzame jaren verruilde ik de fluit voor de vlag en hiermee heb ik de Tweede Divisie bereikt. Nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Vanaf heden ga ik namelijk de PR coördineren voor SV Hatto-Heim. Hiermee wil ik samen met de rest van de commissie en het bestuur onze mooie vereniging beter zichtbaar maken. Denk hierbij aan de website, maar ook de verschillende social media kanalen. Ik heb meerdere malen meegewerkt aan de presentatiegids, waardoor het bestuur mij heeft gevraagd voor deze functie. Deze kans heb ik met beide handen aangegrepen.

Maar het vullen van de website en social media kanalen kunnen wij als commissie natuurlijk niet alleen. Het lijkt ons daarom erg leuk dat er zoveel mogelijk teams wekelijks een (kort) verslag van hun wedstrijd aanleveren om zo met z’n allen tot een grote hoeveelheid informatie te komen!

Heb jij vragen of leuke ideeën op het gebied van PR? Laat het gerust weten! Stuur een mailtje naar pr@svhattoheim.nl

Met sportieve groet,

Stefan Leferink