• Zaterdag 14 december staat alweer de laatste wedstrijd op het programma in de 3e klasse C voor dit jaar.
    Op bezoek komt dan BAS uit Biddinghuizen.
    De Biddinghuizenaren vinden wij terug op de 5e plaats met 17 punten.
    BAS was en is één van de titel kandidaten toen het seizoen begon,maar de ploeg kent een afwisselend seizoen.
    Vijf wedstrijden gewonnen,twee gelijk en vier verloren is op dit moment de balans voor de polderbewoners.
    Trainer van BAS oud Wapenvelder Arjen Bredewout bezig aan zijn tweede seizoen behaalde in zijn eerste seizoen nog de derde periodetitel.
    Maar slaagde er niet in om door te stomen naar de tweede klasse,in de nacompetitie was FC Zutphen een maatje te groot (5-3).
    Afgelopen zaterdag was de beginstand ook de eindstand in Biddinghuizen tegen vv Oene 0-0.
    sv Hatto-Heim is nog steeds de trotse koploper maar voelt de hete adem van de Zwolsche Boys in de nek.
    Afgelopen zaterdag won de formatie van Marcel van Walderveen ruim met 4-0 van H.T.C.
    En de geel/blauwen willen de winterstop in als koploper,dus er moet gewonnen worden van de Biddinghuizenaren.
    Maar trainer Marcel van Walderveen moest aardig puzzelen om een team samen te stellen.
    Hoe de ziekenboeg er zaterdag voor staat is nog even afwachten.
    De wedstrijd begint om 15.00 uur op sportpark 't Achterveen.

Dus we hopen op veel supporters die de mannen gaan ondersteunen en na afloop het seizoen afsluiten met duo Remix in ons clubhuis.

Wedstrijd historische resultaten

WedstrijdDatumUitslag