• Zaterdag spelen wij een uitwedstrijd tegen OWIOS uit Oldebroek.
    OWIOS tegen sv Hatto-Heim of anders gezegd de nummer 11 tegen de nummer 12 op de ranglijst.
    De Oldebroekers hebben vier punten meer bij elkaar gevoetbald dan de geel/blauwen.
    Ook is er een weerzien van oud trainer van Hatto-Heim Bülent Akar die na dit seizoen vertrekt en de nieuwe hoofdtrainer gaat worden van voetbalvereniging Alcides uit Meppel (Zondag 4e Divisie)
    De wedstrijd die op 28 oktober '22 werd gespeeld in Hattem was een doelpuntenfestijn (3-3).
    Diep in blessuretijd gaf Hatto-Heim de zege uit handen en werden de punten gedeeld.
    Afgelopen zaterdag speelde OWIOS een uitwedstrijd tegen vv Hierden en ging onderuit met (2-1).

Hatto-Heim kreeg afgelopen zaterdag een oorwassing van AGOVV (2-6)
    Nadat het veld sneeuwvrij gemaakt was door inzet van vele vrijwilligers was vooral de tweede helft niet erg best van de geel/blauwen.
    Noodzaak is om deze wedstrijd gauw uit de koppies te halen en zich te richten op deze belangrijke wedstrijd in Oldebroek.
    Want wat er voor OWIOS en Hatto-Heim op het spel staat zijn de drie broodnodige punten.
    Beide ploegen willen graag naar boven kijken om zo directe degradatie te ontlopen.
    Wat het zaterdag gaat worden weten we rond de klok van 16.15 uur.
    De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter(Marouan) Achammachi en begint om 14.30 uur.
    Iedereen die ons vlaggenschip een warm hart toedraagt is dan ook van harte welkom op Sportpark Bovenmolen om het hen aan te moedigen.

Wedstrijd historische resultaten

WedstrijdDatumUitslag