• De jeugdleden van voetbalvereniging Hatto-Heim en HMC gaan oliebollen verkopen. Deze jarenlange traditie heeft even stilgelegen i.v.m. de corona-maatregelen, maar zal dit jaar weer door kunnen gaan. Op zaterdagochtend 18 februari zullen de spelers van de JO10 t/m JO15 en MO13 t/m MO15 door Hattem lopen om de oliebollen te verkopen.

Téo Visser

De oliebollen worden geleverd door Téo Visser. Hij is geen onbekende voor sv Hatto-Heim. In het verleden bakte hij al meerdere malen de oliebollen voor de actie. Een zak met 10 oliebollen kost €9 en een zak met 5 oliebollen €5.

De opbrengst van de oliebollenactie komt ten goede aan de jeugd. Het geld wordt onder meer besteed aan trainings- en wedstrijdmaterialen.

• Hattemer oliebollenbakker Téo Visser zal de oliebollen leveren dit jaar

• Foto van de kerstmarkt in Hattem waar de (h)eerlijke oliebollen van Theo Visser werden verkocht