• Op een herfstachtige zaterdag stond  de bekerwedstrijd sv Hatto-Heim - IJ.V.V. IJsselmuiden op het programma.
    De derde bekerwedstrijd begon IJ.V.V. sterk ,  binnen een minuut krijgt IJ.V.V. al een grote kans.
    Een voorzet van Dani Snippe wordt bijna binnen gelopen door Rinze Kroeze.
    sv Hatto-Heim krijgt via Gerben van de Worp een kansje , maar keeper Roy van Dyk laat zich niet verrassen.
    Nog geen minuut later schoot Robin van der Ziel net over de deklat uit een mooie aanval.
    De ploegen zijn de rest van de eerste helft aan elkaar gewaagd en er gebeurde voor beide doelen weinig.
    Tot vlak voor de thee redde Jorick Mensink nog knap op een inzet uit een corner.

Tweede helft begon goed voor sv Hatto-Heim.
    Een zwabberbal van Bram Neuteboom zou bijna het doel ingaan , maar van Dyk redde knap.
    Ook Twan van Rijssen kreeg een enorme kans maar hij kreeg de bal niet op tijd onder controle om de keeper te passeren.
    IJ.V.V. kreeg ook een paar kansjes namens Rinze Kroeze en Job van den Berg , maar keeper Mensink stond op de goede positie.
    Ook een schot van een IJVV speler schamte de lat uit een mooie aanval.
    De ingevallen Lars Zieleman zag zijn schot net voorlangs gaan en zo bleef de stand nog steeds 0-0.
    Iedereen dacht dat deze wedstrijd zou eindigen in de brilstand , maar als een duveltje uit een doosje was daar Robin van der Ziel , hij passeerde twee spelers en schoot beheerst de bal achter doelman van Dyk 1-0.
    Twee minuten later floot scheidsrechter Molenaar uit Ulft af voor het einde van de wedstrijd.
    En zo pakte sv Hatto-Heim toch nog drie puntjes uit drie wedstrijden.
    Go Ahead Kampen won van WHC met 4-0 en pakte zo de volle buit.

Eindstand:
    Go-Ahead Kampen   3 - 9 punten
    WHC                       3 - 6 punten.
    sv Hatto-Heim         3 - 3 punten.
    IJ.V.V.                     3 - 0 punten

Zaterdag start de competitie , sv Hatto-Heim ontvangt dan Batavia'90 uit Lelystad.aanvang 14.30 uur.
  • Foto's Gradus Dijkman.

Meer foto's staan op Facebook van sv Hatto-Heim