• Vandaag op het programma de wedstrijd sv Hatto-Heim - ESC uit Elburg.
    De eerste helft was een zwakke helft aan beide kanten.
    ESC liet zich inzakken en sv Hatto-Heim mocht het spel maken.
    Veel bal verlies en weinig dreiging voor de doelen,maar toch bleef het opletten.
    De grootste kans was er voor Lars Lamberink zijn schot werd goed gepakt door Jorick Mensink.
    Tweede helft kwam ESC bijna op 0-1,schot van Sven Wastenecker ging via de lat over het doel.
    Een mooie aanval van sv Hatto-Heim kwam in de voeten bij Aron Winkelhorst,hij bedacht zich niet en schoot de bal precies in het hoekje.
    Keeper Onderstal die nog niet veel te doen had was kansloos.
    Hierna kwam ESC meer in het spel en probeerde de druk op te voeren.
    sv Hatto-Heim bleef op de been en had nog een 100% kans met Twan van Rijssen,alleen voor de keeper kreeg hij de bal er niet in.
    Het spel golfde op en neer,en het was opletten geblazen voor de Hattemers.
    Een prima schot van Rico Rianto was een prooi voor Jorick,als een tijger sprong hij op de bal.
    ESC probeerde nog een punt uit het vuur te slepen,maar Hatto-Heim bleef op de been en pakte zo weer drie belangrijke punten.
    Deze wedstrijd gauw vergeten en nu weer richten op de volgende wedstrijd,een uit wedstrijd in Vaassen tegen VIOS.

• Foto's Gonny van Duinen

• Foto's Gradus Dijkman