• Graag jullie aandacht voor het trainingsschema. Het was even puzzelen maar voor zover ik heb kunnen beoordelen hebben we aan alle verzoeken kunnen voldoen.

Een aantal aandachtspunten die samen met de TC afgestemd zijn;

onderbouw
    Onderbouw traint met de huidige teams door, dit kan tot 1 juli en de teams die dat willen, kunnen dat bij jou aangeven.
    Als er teams zijn die niet gaan trainen, maar in die teams wel kinderen zijn die willen trainen, is het aan de trainer van dat team om te kijken of die kinderen met een ander team mee kunnen trainen.

bovenbouw selectieteams
    Trainen tot 1 juli met de nieuwe teams.

bovenbouw niet selectieteams
    Kunnen tot 1 juli trainen met de oude teams. Als er teams zijn die niet trainen maar er wel kinderen zijn die willen trainen, is het aan de trainer om te kijken of die kinderen met een ander team mee kunnen trainen.

• Op woensdag 31 mei aanstaande heeft de J011-1 een competitiewedstrijd om 19:00 uur, dit betekent dat er op 1 helft (voor de kantine A/D) niet getraind kan worden vanaf 18:30 uur en de trainingen die op dat deel van 19:00-20:00 uur zou plaatsvinden.

• Heren 1 zijn uitgevoetbald en zullen alleen donderdag 1 juni nog trainen,daarna is deze vrij.

• Mocht je een oefenwedstrijd willen spelen op zaterdag dan graag dit afstemmen via Gradus. Door de weeks is dit gezien het volle schema niet mogelijk

Indien er nog vragen zijn dan graag even bellen of een appje sturen naar Wilco Liefers (06-28558152)

Met sportieve groet

TC & JC