•

Zaterdag staat een echte kraker op het programma  sc Rouveen - sv Hatto-Heim (de nummer 2 tegen de nummer 1)
    Twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn.​(wedstrijd historische resultaten)​
    Al bijna de gehele competitie staan deze ploegen in de top van de 3e klasse C.
    Wat Hatto-Heim direct naar de winterstop had (veel punten verlies)overkomt nu een beetje Rouveen.
    De laatste zes wedstrijden pakte het team van hoofdtrainer Eddy Zwijnenberg 8 punten uit zes wedstrijden.
    Hatto-Heim daar tegen pakte uit zes wedstrijden het dubbele 16 punten.
    Met topscorer Jean-Paul Hooikammer in het team loopt het wat minder bij Rouveen.
    Maar in deze wedstrijden tegen Hatto-Heim speelt Rouveen altijd prima partij voetbal.
    Het verschil tussen beide teams is zes punten in het voordeel van de geel/blauwen.
    Afgelopen zaterdag gingen de Rouveners met 4-0 onderuit tegen Swift'64.

sv Hatto-Heim zit dus op rozen met zes punten voorsprong en nog drie wedstrijden.
    Zaterdag won het van het stugge Hulshorst met 2-0.
    Winand en Joep zijn er nu ook weer bij dus Marcel van Walderveen kan met bijna een volledige selectie afreizen naar Rouveen.
    Kan het team met de schaal terug komen in Hattem?
    Of dit lukt, dat kunt u zelf in Rouveen aanschouwen!!!
    Aan de supporters zal het niet liggen , een bus vol geel/blauwen en vele supporters met eigen auto zullen zaterdag de weg vinden naar het sportpark Rouveen.
    Sportpark van Rouveen zit aan de Korte Kerkweg 22.
    ​Aanvang van deze kraker is om 14.30 uur.​
    Scheidsrechter deze middag is de heer J. (Jarno) Schoonhoven uit Oostendorp onder de rook van Elburg.

Wedstrijd historische resultaten

WedstrijdDatumUitslag