• Beste ouders/spelers,

Hierbij ontvangen jullie de voorlopige indeling van de jeugdteams voor het seizoen 2022-2023. In de afgelopen periode hebben wij als Voetbaltechnische Commissie (VTC) deze indeling in onderlinge samenwerking met hoofdleiders, leiders en trainers opgesteld. Deze indeling is ‘voorlopig’, omdat in de komende periode nog mutaties (aan- en/of afmeldingen) kunnen plaatsvinden die van invloed zijn op de samenstelling van teams. In het overzicht kunnen teams daarom qua aantallen (nog) niet compleet zijn. Ook kan dit betekenen dat teams alsnog van samenstelling kunnen wijzigen.

De belangrijkste criteria die een rol spelen bij de indeling zijn de leeftijd en het niveau van de spelers. Dit om de verschillen binnen de teams én in de competitie niet al te groot te laten zijn. Bij het bepalen van het niveau van spelers spelen voetbaltechnische criteria (balbeheersing, traptechniek, balsnelheid, spelinzicht) een belangrijke rol. Daarnaast kunnen aspecten zoals coachbaarheid, motivatie, mentaliteit en opkomst bij trainingen en wedstrijden een rol spelen om verschillen tussen spelers duidelijk(er) te maken.

Het is goed om te beseffen dat deze teamindelingen niets zeggen over de voetbalkwaliteiten of het voetbalpotentieel van kinderen op de lange termijn. De nieuwe teamindelingen zijn alleen een weergave van onze inschatting van het niveau op dit moment. Hierbij hanteren we als uitgangspunt dat ieder kind binnen s.v. Hatto-Heim met plezier op zijn/haar niveau kan voetballen.

Mocht u naar aanleiding van deze voorlopige indeling vragen hebben dan kunt u deze stellen op donderdagavond 2 juni! De tijden staan hieronder per leeftijdscategorie beschreven. Omdat we graag rekening willen houden met eventuele opkomst kunt u via onderstaande mailadressen een afspraak maken. Op vragen over de indeling die gesteld worden via e-mail, telefoon en/of whatsapp gaan wij niet in.

Onderbouw:                                                  Bovenbouw:
    arjenvanpijkeren@hotmail.com                nickschip14@hotmail.com

JO8:       18:00 – 18:25                                  JO13:     18:00 – 18:25
    JO9:       18:25 – 18:50                                  JO14:     18:25 – 18:50
    JO10:     18:50 – 19:15                                  JO15:     18:50 – 19:15
    JO11:     19:15 – 19:40                                  JO17:     19:15 – 19:40
    JO12:     19:40 – 20:00                                   JO19-2: 19:40 – 20:00 (Voor de spelers )19-1 niet de spelers

Gedurende de competitie zal de indeling door de VTC gemonitord worden. Dit in onderlinge afstemming met leiders, trainers en scouts. Mocht hieruit blijken dat het beter is dat spelers tussentijds van team wisselen, dan zal dit in onderlinge afstemming met ouders, spelers en leiders plaatsvinden.

Als VTC zijn wij voor diverse teams nog op zoek naar één of meerdere (assistent-)trainer(s). Deze functies zijn in de indeling oranje gemarkeerd. Heb je interesse? Laat het ons weten via de bovenstaande mailadressen, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

We wensen iedereen een sportief seizoen toe!

Met sportieve groet,

Voetbaltechnische Commissie s.v. Hatto-Heim