• Hatto-Heim speelde vandaag thuis tegen vv Hulshorst.
    Met twee spelers uit de JO19 op de bank Niels Messerschmidt en Jeff van Beek.
    En een handvol afwezigen begon de wedstrijd op 't Achterveen.
    Dat sinterklaas vandaag gearriveerd was in Hattem was in de loop van de wedstrijd wel te merken.
    Wedstrijd was amper drie minuten onderweg of Ruben van Loo kon een mooie actie voortzetten in een puntgave voorzet.
    Het was Arian Redouan die geheel vrij de bal in kon koppen , Brian Mensink was kansloos.
    Tien minuten de gelijkmaker van Winand Meilink,maar dit ging helaas niet door,want de grensrechter vlagde voor buitenspel.
    Hatto-Heim drukte Hulshorst naar achteren,maar de uitbraken van de gasten waren levens gevaarlijk.
    Hatto-Heim kreeg nog kansjes via Ruben Bouwhuis,Twan van Rijssen maar de bal wilde er niet in.
    Tweede helft begon Hatto-Heim goed aan de wedstrijd,maar moest wachten tot de 52e minuut.
    Het was de gifkikker Twan van Rijssen die goed doorging en de verdiende gelijkmaker scoorde 1-1.
    Maar nog geen tien minuten later kon Hulshorst weer een cadeautje uitpakken.
    De bal werd terug gespeeld maar werd onderschept door Krijn Eckhardt,en die wis wel raad met zon cadeau 1-2.
    Marcel van Walderveen ging één op één spelen,en Michel Koridon ging in de spits staan naast de ingevallen Niels van der Velde.
    Hatto-Heim drukte en drukte en het was Niels die de gelijkmaker scoorde 2-2.
    Gerjan Visser kon vroegtijdig gaan douchen,want hij kreeg rood door dat hij Twan van Rijssen van zich afsloeg.
    In de laatste minuut kreeg Ruben Bouwhuis de bal en verscheen alleen voor keeper Thijs Menges maar die redde met een mooie save.
    Hierna floot de goed leidende van Leeuwen uit Heerde af voor het einde.
    Weer geen drie punter thuis........aan komende zaterdag weer een nieuwe kans,want dan komt Swift'64 op bezoek.

• Foto,s Hatto-Heim - Hulshorst