• Op een koud en winderig sportpark "de verbinding" in Zwolle stond de wedstrijd CSV'28 - sv Hatto-Heim op het programma.
    Voor CSV'28 op de bank trainer René Kaltofen op de bank in plaats van Martin Reynders.
    Martin Reynders is opgestapt bij de rode lantaarndrager.
    Hatto-Heim begon agressief aan de wedstrijd,met veel druk op de bal zodat CSV'28 niet aan het voetballen toe kwam.
    En dat deden de Zwollenaren ook niet,Hatto-Heim had duidelijk de overhand op het veld.
    Trouwens ook de aantal toeschouwers waren de geel/blauwen het best vertegenwoordigt,en CSV'28 met 1200 leden was er misschien net 4% aanwezig.
    Terug naar de wedstrijd , in de dertigste minuut een prachtige aanval via Twan,Bram en Niels.
    Niels van der Velde kon voor de achterlijn de bal binnen houden,en kon zo de uit zijn doel gekomen keeper Melvin Hartenhof passeren met een zachte bal.
    De 0-1 was verdiend , en nu was het een kwestie van vasthouden en doordrukken naar 0-2.
    Tweede helft het zelfde beeld , Hatto-Heim was de betere ploeg,maar echte doelkansen waren er niet.
    Tot dat in de 81e minuut en strafschop kreeg,de spits kwam niet door de fuik van Michel Koridon en Niels van der Velde en ging dus onderuit.
    Gework Petrosjan schoot de bal beheerst binnen 1-1.
    Wat een tegenvaller voor al die geel/blauwe spelers en supporters,steeds in de aanval en dan dit.
    Minuut voor tijd was het Winand Meilink die tegen de paal schoot,het zat dus niet mee.
    En het oude cliché werd maar weer eens bewezen: als jezelf niet scoort doet de tegenstander dat wel.
    CSV'28 kreeg dus Ă©Ă©n kans en dat was de strafschop waar de goal uitviel.
    Dus Hatto-Heim verspeelt weer dure punten in de derde klasse C.
    Zaterdag komt DSV'61 op bezoek,en dan moet het echt gaan gebeuren,want voor je het weet sta je op een plek waar je niet wilt staan.

• CSV'28 - Hatto-Heim