• Zaterdag de laatste wedstrijd voor de winterstop.
    Hatto-Heim gaat dan op bezoek bij de koploper in de 3e klasse C Z.A.C. uit Zwolle.
    De Zwollenaren staan al vanaf de competitie start boven aan en pakte zo ook de 1e periode titel.
    Afgelopen zaterdag was de uitwedstrijd voor Z.A.C. afgelast tegen Olympia'28.
    Hatto-Heim pakte afgelopen zaterdag met goed voetbal de eerste thuisoverwinning tegen D.S.V.'61 (3-0)
    Wat het zaterdag gaat worden op het Jo van Marle sportpark dat weten we rond de klok van 16.15 uur.
    Marcel van Walderveen wil nog voor de winterstop met zijn mannen voor een stunt gaan zorgen.
    "Wat ik van collega-trainers hoor is ZAC niet alleen koploper, maar ook gewoon de beste ploeg van de competitie.
    Maar in deze competitie kan iedereen van elkaar winnen.
    We gaan zaterdag gewoon voor een stunt", aldus de oefenmeester Marcel van Walderveen in de Dijkpoorter.
    Scheidsrechter is de heer van Koolwijk.