• Zaterdagavond 10 november zal er een groots oktoberfest worden georganiseerd door de supportsclub. Een beetje verlaat oktoberfest maar de oorspronkelijke datum van 20 oktober kon niet doorgaan in verband met de stadsderby tegen vv Hattem. De avond begint om 20.00 uur en zal duren tot 24.00 uur. De muzikale omlijsting is in handen van De kamer van Feesthandel. Naast een zanger die Duitse toppers ten gehore zal brengen zoals ‘Ein festival der liebe’en ‘Rosamunde’zal DJ Heidi op verzoek andere feestnummers draaien. De kantine zal door de supportersclub worden omgebouwd tot een mooie bierstube.

Wij nodigen alle leden uit voor deze avond. Elk lid mag 1 introducė meenemen. Kaarten kosten in de voorverkoop € 5,00 en aan de kassa ’s avonds € 7,50. Een speciale oktoberfest outfit is niet verplicht maar zou uiteraard wel mooi staan. De kaarten in de voorverkoop zijn te verkrijgen bij: Henri van Beek, Rik van Erven, Jacqueline van Erven en Maarten van Hoorn.

Wij rekenen op een mooie en gezellige avond.

Supportersclub s.v. Hatto-Heim