• Zaterdag 9 maart staat de stadsderby op het programma.
    Dit word het vierde seizoen dat vv Hattem in de derde klasse zaterdag uitkomt.
    De eerste ontmoeting tussen de beide ploegen was op 7 november 2015.
    In een aantrekkelijke wedstrijd met 2000 supporters langs de kant won Hatto-Heim met 4-3.
    vv Hattem heeft in dit seizoen een moeilijk jaar,de ploeg staat momenteel op de 11e plaats (16 wedstrijden 18 punten)met één punt meer als VSW wat op een plek staat voor na-competitie.
    De laatste competitie wedstrijd was tegen VSW en die werd met 4-1 gewonnen.
    Ook heeft vv Hattem te maken met veel blessure leed o.a. topscoorder aller tijden Lawrence van der Bend.
    En drie belangrijke spelers zijn vertrokken bij vv Hattem (Silvan Kersbergen,Felix Noordberger en Rabi Ezzat)
    sv Hatto-Heim staat op de 6e plaats (16 wedstrijden 25 punten).
    De laatste wedstrijd voor de mannen van Marcel van Walderveen was een uitwedstrijd tegen Hulshorst 2-3 winst.
    Maar wat voor plek je ook staat een stadsderby maakt altijd wat los bij de teams.
    Voor Marcel van Walderveen en voor Hans Roeland een mooie uitdaging met welke spelers ze elkaar gaan bestrijden.
    De wedstrijd staat onder leiding van Scheidsrechter G.J. (Gert) Maneschijn en de Assistent-scheidsrechter M. (Maickel) Dijkstra en M.T. (Martijn) de Leest
    Aanvang is om18.00 uur sportpark 't Achterveen.
    De aanvangstijd maakt het mogelijk dat er naast veel vaste supporters ook toeschouwers uit de regio de kans krijgen om deze wedstrijd te bezoeken.
    De wedstrijd zal muzikaal worden omlijst door Blaaskapel De Kleikloeten Hattem.

• Wedstrijd historische resultaten

WedstrijdDatumUitslag